24 juli, 2009

Brandbevidst børnepasning og afretning


Så har jeg sat onkel iPod til at passe mit afkom. Der er intet bedre end at rippe en god Pixar film, smide den på sin iPod Touch og sætte et par Sennheiser hørebøffer på knægtens hoved og håbe at han forstår, at det er for hans eget bedste og ikke fordi at jeg ikke gider at lege med ham.
Det er jo vigtigt at påvirke dem tidligt, så de ikke danner alt for mange, selvstændige meninger om ting & sager.
Nu har jeg også bedre tid til at pleje mine nye og fine venner på Facebook. Jeg er igen blevet venner med en masse celebs. Der er dog et par stykker, som jeg ikke er helt sikre på. Jeg ved i hvert fald ikke hvad de er kendte for. Det må jeg lige huske at google ved lejlighed. Det er vel næsten ikke rigtigt at skrive en mail til sine nye venner og spørge dem selv om de ikke lige vil røbe, hvad de er kendte for. F.eks. blev jeg venner med en vis Asmus Brandt. Jeg aner ikke hvad han er kendt for, men han var på en anden kendis venneliste og havde et sejt profilbillede. Sikkert en der er kendt!
Ok, en lille søgning viste at han er sjov og på blogger. Ups. Tjek hans blog her Klik!
Det her er vist ikke just mit mest kvalificerede indlæg til dato. Research, research research!
Better luck next time!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar