26 juli, 2008

Lidt sommerlighed


Præcis således ser verden ud fra mit perspektiv lige nu. Jeg har ikke brug for så megen sol som jeg engang havde, så jeg slumrer lidt under vores parasol i haven. Jeg kunne godt nok trænge til lidt farve på benene og ryggen, men det bliver altså ikke idag det kommer til at ske. Senere skal vi hen til Camillas moster og onkel og hygge ved deres pool. Det bliver Rasmus sikkert vild med. Det er lige til at klare at sidde hele eftermiddagen og drikke øl og vand som man lyster. Imorgen er der Iron Maiden i Horsens. Det glæder jeg mig lidt til efterhånden. Jeg har købt et album med opvarmningsbandet. De spiller fedt, men deres tekster lyder sgu lidt lamme. Avenged Sevenfold, hedder de. Eller A7X, som de kalder sig på deres hjemmeside. Meget internetmodernistisk, må man sige. Uanset, så har de i hvert fald lyttet ikke så lidt til Iron Maiden i deres yngre år. De lyder i hvert fald en hel del henimod de gamle konger. Uden at der af den grund kommer noget tronskifte på tale. Det bliver spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar