02 juli, 2008

Aldrig har jeg...


været tættere på at være 36 år gammel uden at være det. Jeg kommer heller aldrig til det! Imorgen kommer det til at hedde sig at jeg er 36 år gammel. Hvis du kigger efter, kan man på det vedhængende billede se at jeg har haft succes med at skære mig to gange i den ene næsefløj. Det er en af årsagerne til at jeg ikke barberer mig dagligt (eller ugentligt for den sags skyld). Smerte og blod er ikke noget for mig. Og nej, jeg har ikke hår på næsen! Jeg lagde bare an til et nedadgående strøg og kom til at sætte bladet lidt for tidligt mod ansigtet, samtidig med at jeg drejede hovedet en anelse for at se hvad min søn var ved at splitte ad. Too much action for den gamle stodder.

Advarsel, gå ikke over sporet! Der kommer et tog med had til P3
Læs kun videre hvis du har nerverne i ro på nuværende tidspunkt.....

Jeg hader forresten Santogold, der spiller en sang der hedder L.E.S. Artistes. P3 med den lede idiot til Henrik "Kloge Åge" Milling i spidsen, har satme voldtaget enhver med en bare nogenlunde anstændig forstand på velklang 1000 gange i røven med det elendige nummer den sidste måned. Desuden er der jo lige The Script og deres elendige flydespærring af en megalort: We cry. Et band med et så elendigt potentiale skulle hedder The Crap i stedet for, for de har tydeligvis ikke noget script at gå frem efter. Til gengæld er det noget crap!
Jeg er ved at brække mig over de der selvsmagende Studieværter der sidder og snakker om sig selv og deres elendige liv hele tiden! Ja Camilla Jane Lea, det er dig jeg snakker til din selvcentrerede skøge! Få nu for fanden fingeren ud af din egen navle og sig op og meld dig til Paradise Hotel, hvor du retteligt hører hjemme! (Og tag Kanonkongen, den idiot, med dig)

Så fik jeg det ud af mit system.....Aaaaaaaaah, det hjalp.
En af dagene kommer der en ny telefon til både Camilla og mig. Hun skal have en god gammel Samsung klapfætter og jeg skal have en SE C702 (den kan man nemlig kigge på med et hvast blik uden at den går i stykker. Læs: Den er ridsefast.
Man glæder sig lidt ;-)
Med kærlige hilsner,
Klaus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar