07 marts, 2008

Decimeret ondskab

Ja, hvad sker der lige med Netto? Nu fik jeg godt nok en lidt mere human talkombination end i mit sidste blogindlæg. Man kan vel sige at jeg er gået fra  100% ondskab (Satan, 666) til kun en trediedel ondskab (Thomas Blachman, 222). Ondskaben er formindsket, men stadig ikke helt heldig. Er der en eller anden åben portal til et sted i Helvede nede i mejeriafdelingen i Netto i Lystrup? Jeg er foruroliget....
Ellers har jeg været i København, metropol med sure mennesker, der alle har noget vigtigt for, som er så vigtigt at man godt kan skubbe til sagesløse børn for at komme hurtigere frem til det vigtige. Fjolser!
I København opdrager man på mennesker gennem højtaleranlæg i både busser, s-tog og metro. Husk at vise hensyn, husk at passe på din bagage, husk at elske din næste, husk ikke at stjæle ting. Jeg er meget overrasket over at det er de mest almindelige ting i det man kalder almen dannelse, som københavnerne minder hinanden om. Gør plads for udstigende passagerer.... øh, ja, det siger jo lidt sig selv. Hvem er det der ikke kan fatte den slags på egen hånd?
Jeg er bekymret for landets fremtid, hvis mine børn skal til at opdrages af højtaleranlæg fordi jeg ikke selv kan finde tiden til det, fordi jeg har for travlt med at skubbe til sagesløse børn, i min stræben efter at komme frem til noget der er så vigtigt at det berettiger til puffen og skubben. 
Tag nu for helvede dit forældreansvar, spasser!

1 kommentar:

  1. Med en fortid på næssten 3 år som "kassedame" i Netto, kan jeg godt afsløre, at jeg ALDRIG (ikke én eneste gang!) har solgt varer for hverken 666, 222 eller tilsvarende 3-ciffrede tal. Til gengæld er jeg kommet til at få en kunde hæve kr. 10.000,- på sit dankort i stedet for kr. 1000,-

    PS.: Alle dem med blåt bånd skal op!

    SvarSlet