11 juni, 2008

Dementi!

Et dementi!
JA, det viste sig at det åbenbart ikke er så slemt at gå til tandlæge som jeg havde regnet med. Der var faktisk ikke rigtig nogen nævneværdig smerte involveret. Nu er jeg jo osse gammel og rig nok til at kunne bestemme og betale det der skal bestemmes og betales når snakken falder på bedøvelse. Så den ret benyttede jeg mig af og fik en dejlig døv overlæbe i adskillige timer som tak for den beslutning.
Jeg fik lavet halvdelen af de skavanker som jeg har påført mine tænder i de sidste mange og kom af med en mindre formue. Små 2700 kroner for at ligge og gabe op i 40 minutter. Det er da en timeløn der er til at forstå.
På den anden side, så kan jeg ikke rigtig klage over smerter eller ubehag. Det er måske en lille formue værd når alt kommer til alt.
Så er man jo lidt en superman igen.

Lidt computersludder
Forresten har jeg, ad omveje, fået fat på Apples Safari 4.0 browser til Mac. Det er en developer version og kommer nok først sammen med Mac OS X 10.6 Snow Leopard, men jeg fik lige fingre i den. Den er sgu godt nok hurtig Ikke bare i teorien, men faktisk så det er mærkbart.
Ifølge hvad jeg har læst om 10.6, så skulle det være et endeligt farvel til PowerPC processoren og henvende sig direkte til mennesker med multicoremaskiner. Der skulle være fokus på hurtigere grafik og hurtigere system. Hvis Safari er en indikator, må det siges at være en god en af slagsen.

En lille teaser
Jeg er ved at blive godt og grundig indebrændt over følgende ting: Jørgen Beckman, DR og TV2, Folkekirken og Undervisningsministeren.
De næste gange jeg sætter mig til tasterne vil jeg kaste mig frådende over disse, på ingen måde sagesløse individer og institutioner. Nu skal jeg satme sige nogle sandheder, som jeg er brændt lidt inde med her på det sidste.
Følg udviklingen......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar